Adaugă comentariu nou
Psihologia si Facebook-ul
Psihologia si Facebook-ul
O noua facultate de la Universitatea Stanford, din inima Silicon Valley si-a îndreptat atentia spre un nou curs, reprezentand un mix intre cultura modernã si psihologia social media. Asadar, studentii se pregãteasc acum sa afle secretele Facebook-ului si alte aspecte sociale ale web-ului modern.
Psihologia Facebook-ului este inventia profesorului BJ Fogg, un psiholog inovator care a fondat Laboratorul de tehnologie persuasiva din Stanford. Profesorul Fogg spune ca ceea ce a condus la nasterea acestui proiect este momentul in care a vazut o aplicatie pe Facebook pornind de la zero utilizatori si ajungand la peste 1 milion in decursul unei singure saptamanii.
“Cum este posibil sa atragi 1 milion de utilizatori in doar o saptamana? In acea clipa am gandit : <vreau sa stiu mai mult despre acest fenomen> si am considerat ca cea mai potrivita modalitate este sa predau unei clase pentru a vedea exact cum are loc procesul de persuasiune”.
Creeaza instrumente, aplicatii si dezvolta diverse aspecte sociale ale Facebook-ului pentru a-i creste popularitatea – asta se intampla la Universitatea din Stanford. Nu este nevoie de cine stie ce studii pentru a intelege ca asta este o afacere inteligenta.